Interactive Lobby

Client | Sanofi
Product | Zenon
Event Agency | Eventplus
Publiced | 2022

Αποκωδικοποιώντας το έργο
Εξερευνώντας τον σκοπό και το εύρος
Η Eventplus απευθύνθηκε στην CGWorks για να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να προσφέρουν στην Sanofi Ελλάδος την εμπειρία ενός ανεπανάληπτου υβριδικού event, όπου θα φιλοξενούσε γιατρούς και φαρμακοποιούς προκειμένου να τους παρουσιάσουν ένα νέο φαρμακευτικό προϊόν.
Η CGWorks σχεδίασε και ανέπτυξε ένα διαδραστικό lobby, το οποίο λειτούργησε ως προθάλαμος ψυχαγωγίας και εκπαίδευσης του digital συνεδρίου παρουσίασης του νέου φαρμάκου Zenon. Η Eventplus σχεδιάσε και υλοποίησε το Event που πραγματοποιήθηκε μέσω live streaming, χρησιμοποιώντας συνδυασμένα τις πλατφόρμες Teams και Zoom.
Το διαδραστικό lobby άνοιξε το πρωί της ημέρας του συνεδρίου και παρέμεινε προσβάσιμο για 5 ημέρες μετά το πέρας του συνεδρίου. Οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα να εισέλθουν χρησιμοποιώντας τους ατομικούς κωδικούς τους. Μέσα στο lobby, ο χρήστης μπορούσε να κινηθεί ελεύθερα και να συμμετέχει στις δραστηριότητες που σχεδιάστηκαν ειδικά για τη διευκόλυνση της κατανόησης των πληροφοριών σχετικά με το νέο φάρμακο. Κουίζ, βίντεο, διαδραστική 3D παρουσίαση του φαρμάκου, PDF με την περιγραφή του προϊόντος και άλλες πληροφορίες παρείχαν ευχάριστες εναλλακτικές προσεγγίσεις για την ενημέρωση των χρηστών πριν την έναρξη του live streaming, εκπαιδεύοντας τους παράλληλα σχετικά με το νέο φαρμακευτικό προϊόν. Ένα ρολόι, τοποθετημένο στο κάτω μέρος της οθόνης, ενημέρωνε τους χρήστες για την ώρα έναρξης του live streaming, εμφανίζοντας αντίστροφη μέτρηση. Όταν έφθασε η κρίσιμη στιγμή, η εφαρμογή παρότρυνε τους χρήστες να συνδεθούν, ήδη προετοιμασμένοι και ενημερωμένοι για όσα θα ακολουθήσουν. Κατά τη διάρκεια του event είχαν τη δυνατότητα να θέσουν τις ερωτήσεις τους μέσω live chat και να συμμετέχουν σε galops πάνω σε ερωτήσεις που έθεταν οι ομιλητές.
Με την ολοκλήρωση του ψηφιακού event, οι χρήστες επέστρεφαν στο lobby για ένα σύντομο survey. Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι πολλοί χρήστες με την ολοκλήρωση του survey επέστρεφαν στο lobby αλληλοεπιδρώντας με τις δραστηριότητες. Επίσης, παρατηρήθηκε ότι χρήστες συνέχισαν να συνδέονται και τις επόμενες ημέρες.
Στο survey οι χρήστες αναφέρθηκαν σε μια εντυπωσιακή ψηφιακή εμπειρία παραχωρώντας υψηλή βαθμολογία, περιγράφοντας το υβριδικό event που τους προσφέραμε ως εφάμιλλο των προ covid δια ζώσης events.
Η ψηφιακή εμπειρία που προσέφεραν οι CGWorks και η Eventplus στην Sanofi Ελλάδος ήταν τόσο επιτυχημένη που αποτέλεσε αντικείμενο μελέτης και στην Sanofi Ελβετίας.
/ Λύσεις για το έργο
3D interactive experiences
Best experiences are those you can engage with
/ Interactive 3D Product Presentation
The consept
Η προωθητική καμπάνια του φαρμάκου αναδεικνύει την έννοια της κατάκτησης της κορυφής. Αντίστοιχα, την ίδια θεματική κατηγορία είχε και το digital event παρουσιάζοντας την ατομική στοχοπροσήλωση του καθενός προς την κορυφή και στην επιτυχία.
Με κεντρική παρουσιάστρια τη Χριστίνα Φλαμπούρη, την μοναδική Ελληνίδα που έχει ανέβει στις 7 υψηλότερες κορυφές του κόσμου, γίνεται ένας συνεχής παραλληλισμός της προσωπικής κορυφής του καθενός και πώς θα ανέβουμε το δύσβατο μονοπάτι που θα φέρει την ίαση, την επιτυχία, την ανέλιξη.

